skolaaaaaaaa-.-

hejhejjjj, jaruu idag hare varit skola fett drygt, jag tycket helgerna går alldeles för segt ;_; nu sitter man ba å väntar på att maten ska bli klar (a) jag är as trött, men sånt är livet vettu, fast jag tyck att det är fett drygt m skola såå var det awsome idag, jag älskar språkval <3<33<3<3<3<3<3 alla är så jävla roliga & snälla där, & vi har alltid så kul, men alla gick och tuggade på melon tuggummin och det luktade as gott , men jag hade inget :'/ sedan fick jag nå as surt tuggummi av jocke jag dog ju

Kommentarer
Juuliaaa :D

finns sura tuggumin ? :pp

2012-01-23 18:36:20
URL: http://juullaan.bloggplatsen.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback