ny start ,igen.

hejhej , ja vet inte hur många bloggar jag haft men en del, men nu ska jag försöka komma ihåg det här :)
ska försöka ha några video inlägg oxå ;)
vi får se hur detta går ;d
idag så har det varit ganska chill, skolan först då.
jätte många var sjuk & så men det va kul ändå, först hade vi engelska test sedan så skulle vi ha matte och sedan no , men läraren var sjuk så det vart håltimme fram till lunch vi drog hem till michelle, jag, emma, therese & michelle då ;)
efter det var det , slöjd och sedan svenska prov, efter det drog jag t mormor (a)
sedan nu när vi åt så hade vi en ''gäst'' och han är allergisk mot skalldjur lr hur man säg, sedan var det räkgrejs i maten så han åkte nyss på akuten :o 
jag vart as rädd o.o 
ajja , jag ska försöka göra detta så bra som möjligt men jaooo, här har ni en blogg ni kan besöka? :D
riktigt söt tjej asså chekkkka :D


emmabeest.bloggplatsen.se




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0